söndag, augusti 31, 2008

Ajfan!

Har gjort ett kirurgiskt ingrepp på mig själv idag. Har alltid varit nyfiken på hur senor ser ut, nu vet jag iaf hur knäskålssenan ser ut, live. Brink tyckte att den såg bra ut. Provade alltså hållbarheten på huden över knät, resultatet? Sten - Knä : 1-0...
Efter en halv dag på akuten är jag ihopsydd och glad igen. Undra om jag mår lika bra imorgon... Skitsamma. Tror inte att jag ska leda nåt spinningpass dock, verkar onödigt att svettas ner bandaget första dagen. Blir nog bra det här. Blev lite orolig först när jag såg hålet, men det gick över när jag kunde gå, svära, cykla och skrika svordomar. Elak blev jag, på mig själv. Fan, att slå sig är en sak, det är ju allt runt omkring som gör det drygt. Fan, akuten, bandage, ta stygn och allt annat skit. Brinken och jag kom fram till att det borde finnas en GDS-hall på sjukan där man kunde plocka ihop sig själv lite fort. Fan vänta på en läkare halva dan, som dessutom är dödsförkyld... Jajävlar.

1 kommentar:

Nordström sa...

Tur att Kenta inte var med, då hade du blivit lämnad ensam i skogen med dina krämpor!