söndag, augusti 24, 2008

Lustigt

Fan, vad jag blir pigg på cykeln av löpning! Hård löpning alltså, inte bara jogg utan så att jag går sönder. När jag tänker efter så upplevde jag nog det under mitt intesiva 4x4-år 2007. Efter att ha dunkat fyror på kulvertplan hade jag alltid fina siffror på trainern. Synd bara att jag alltid hinner glömma till säsongsstart och luras in i cykeltrallen grenspecifikt rules. Nästa år ska jag inte göra det. Jag lovar att se till att jag i framtiden skall vara kapabel till att; vilken dag som helst i veckan kunna göra milen på fyrtio, oavsett årstid, tid på dygnet osv. Vidare lovar jag och svär att inte fuska med styrketräning eller stavgång.

Jo jag kände mig ju pigg som satan idag, hade det riktigt jävla skoj. Hälsade på friirajdkillarna på södra och fick komplimanger av Brink som typ: "fan vad du ser turistig ut". Såsant, orakad och fladdershorts är the shit nu, hade tänkt ta kamelbaken men orkade inte montera bort flaskstället...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser vad löpning kan göra för kropp och själ!