måndag, augusti 25, 2008

Marathon

Mmmarathon, smaka på den. Visst låter det som något man kan tänka sig att fördjupa sig i? Jag menar cykelgrenen många av oss pysslar med kallas ju för marathon så då borde ju steget inte vara långt till aktiviteter med samma namn fast med löparskor? Ja vi får se.

Idag drog spinningterminen igång. Jag har mitt gamla pass, vilket är jobbigt. Har skapat en bild av mig själv som spinningledare där jag alltid kör tills jag slocknar. Mitt ledande kan bli lite lidande på slutet, då det kanske som mest behövs, men det skiter jag i. Jag bjuder på lite närautmattningshow istället. Fått för mig att mina träningskamrater tycker att det är skoj när ledaren är tröttare än dem. Idag hade jag för bra ben för mitt eget bästa, helvete vad trött jag hann bli. Nu är det dåligt med batteri kan jag lova, snart dags för laddning.

2 kommentarer:

Nordström sa...

Marathonlöpning?! Nej nu har det slagit runt!!!

Tom sa...

ja, grabben e helt väck.