fredag, augusti 29, 2008

Imorrn är det SM

Tror jag. Fan vad jag har gnällt över det här med flyttandet av SM. Ja, jag tycker att det suger, på riktigt. Men nu är det färdiggnällt, nu släpper jag det.

Har problem. Ska skaffa ny pulsmätare. Frågan är bara vad jag ska rikta in mig på, gps eller en mer tokavancerad tingest? GPS är nog skitkul för det mesta, men i skrubben vetifan. Tvärtom då för prylar utan gps.

Fantiserar om tubhjul till cyclocrossen. Har inte lust att sladda omkring på dyrplasthjul, eller jo det är klart jag har men inte att betala för dem. Skulle vilja hitta ett par fina klassiska tubisar med alufälg och lagom reducerade ekrar, äh det kan få vara tokplatta och svinlätta ekrar, det gör mig ingenting. Såna vill jag ha, men hittar ingenstans att handla dem. Dessutom skulle jag vilja pimpa crossen med lite RED eller Record. Undra om det italienska funkar eller om det är just, italienskt? Faktiskt är det så att jag mycket väl kan tänka mig Force istället för RED, men det kommer ju en ny Force nästa år såå det känns lite jobbigt. Otroliga I-landsproblem. Ett till var att jag punkade igår, första gången sedan den gången i Tyskland. Fan. Även första gången jag INTE hade med mig saker att laga punkteringen med, ingen telefon heller. Tur att jag hade bestämt mig för att vara i närheten av hemmet. Springa är skoj, men inte med cykelskor och på asfalt. Apropå löpning, imorrn tror jag att det blir ett slags distanspass i den grenen. Just nu är min enda möjlighet till tidtagning min I-pod då Bodil snodde med sig Polaren på tjejmilen. Det är sjukt tråkigt att hänga själv i lägenheten, umgicks med tankar om att tröstköpa godis men kom på att det rimmar illa med mina planer.

Inga kommentarer: