onsdag, augusti 13, 2008

Slut?


Fan, inget Åsarna, inget Södertälje heller, för mig. Sen vetifan vad som finns mer att göra i år. Åker inte ner till Varberg, känner ingen jag vill så illa att jag tvingar med dem, ska vara gubben då som stod ivägen på Kvantumparkeringen igår men det är en annan historia... Blir inte heller motionsloppet broarna runt på lördag, ingen har köpt min räser så då skiter jag i det med. Så då var säsongen 2008 slut. Frågan är om det blir bättre än så här? Finnmarksturen som kändes som en tävling där jag skulle kunna göra hyfsat ifrån mig gick åt helvete på riktigt. Fattar inte hur jag kan känna mig BRA dagen innan och sen vara så jävla dålig på lördagen. Jag har iofs mått skit sedan lördagen, orkar knappt röra mig så jag får väl skylla ifrån mig. Men vad hjälper det när jag ligger på 44e plats i Långloppscupen? Nej fyfan nu blir jag deppig på riktigt. Vilket jävla helvete. Synd om mig är det, på riktigt. Barnen i Afrika har det bra i jämförelse, de slipper ju oroa sig för vikten vilket är ett helvete värre än krig och förödelse... Jag är inte alls egocentrisk, har bara lite svårt att se den stora bilden just nu... Startfålla två nästa år... Men det ser ni, det ställer jag inte upp på! Då lägger jag hellre av.


Giant XTC Zero, SRAM X.O, Magura Durin, Crossmax SLR, 80 mil? 24000:-

Giant Anthem Advanced, XTR, Magura Durin, mil? Inte många... 33000:-

Giant Alliance, Ultegra 8500:-


Jamen köp nurå förhelvete! Jag behöver nya stereoprylar.

17 kommentarer:

Tom sa...

Jag skulle behöva en skitcykel för att kunna cykla till jobbet... Alla tre verkar ju vara godtagbara kandidater!

Anonym sa...

Va fan!!!
Du måste se till att gubben har jobb även nästa år

Unknown sa...

Vilken gubbe!? Jag är ju gubbe själv nästa år!

Ja slå till Tom! Jag ger dig medlemsrabatt!

Anonym sa...

Min erfarenhet är att man inte ska bry sig om hur det känns dagen innan, för mig kändes det piss när jag rulla i Ludvika på fredagen men hade en fin dag på lördagen ändå. Gäller att ha en plan och följa den, att inte ändra på sina förberedelser innan tävlingen, sista riktiga träningspasset mm. Men du verkar ju inte gilla det här med planer.... Men allvarligt, du visa kapacitet på xc sm så ta dig samman nu och rulla på tubdäcken och förbered dig för 2009 för i helvete!!!=)

Anonym sa...

Gubbe???
Jag ser fram mot en regnig och kall dag i Skövde även nästa år. Vem vill bli arbetslös?

Anonym sa...

Jag har gjort flera bottennapp när jag haft "guldben" dagen innan tävling. Inför Finnmarken hade jag skitben i över en vecka. Första gången dom kändes bra var i backen upp till dammen..

Anonym sa...

Skärp dig Hänk! Dax att rasta Alliancen på lördag...Du kan få ligga i zonen...bakom moi

Unknown sa...

Här ska inte skärpas nånting, inte mitt fel att det snöar och regnar för lite på svenska tävlingar. Hädanefter blir det bara etapplopp och 24h-tävlingar.

Anonym sa...

Jäjäjä det är inne att vara nere nu.

köp dig ett PS3 och Colin Mcrae samt Guitar Hero till det så blir du lite gladare...
Fast jag lovar inte att det håller länge.

Anonym sa...

När du sålt dina cyklar har du ju råd med en hyfsad cross samt rese och boendekostnader för CX-Cupen.. :)

Anonym sa...

Jag visste att du kunde ha svackor, men trodde aldrig du skulle ha en sån djup svacka så du ens skulle fundera på att sälja Röden... Nu börjar jag bli orolig

Unknown sa...

Vänta du bara Kristoffersson, snart säljer jag viten med...

CX'n är redan såld.

Anonym sa...

Nu måste det slagit runt helt och hållet..
Hoppas det slår runt tillräckligt så du säljer crossmax-hjulen tokbilligt ;)

Unknown sa...

Vad bjuder du?

Anonym sa...

Jag bjuder den sämsta jävla underskitpris du absolut kan tänka dig ;)

Unknown sa...

Ge mig en siffra då så jag kan driva med dig offentligt!

Anonym sa...

Haha nej, du får säga ett pris du vill ha för dom ;)