fredag, augusti 01, 2008

En avklarad

Sådärja, ingen dök upp. Skönt, tycker ändå inte om att träna med er. Sen är det så jobbigt att göra sig av med lik efter det ryska, så lika bra att jag fick vara ensam. Myste mig igenom 5 fina intervaller. Helvetes jävlar, börja det inte kännas lite halvhyfsat nu ändå?? Jo jag tror det faktiskt. Så nu på eftermiddagen blir det antingen tempodrag eller kortare intervaller nånstans, beroende på vädret. Lutar åt kortare just nu. Vi får se. Btw brödet Smart och gott med messmör och ost tillsammans med oatly dryck är fan himmelriket efter träning. Hade kunnat toppats om det funnits kvar bullar i frysen att mikra men fan, stor chans med mig i huset... Fuck alla andra låtsasåterhämtningsdrycker. Dricker man dem vill man bara lägga av, tar man bullar och mjölk längtar man redan till slutet på nästa pass...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja men då får man vara mullig oxå!!!

Anonym sa...

Jag har semester nu, kan träna när jag vill, hör av dig om du vill åka 7-8 mil landsväg någon dag. Cykla fram och åter i Nacksta strider mot mitt innersta väsen.

Unknown sa...

Jopp kan tänka mig en sådan sträcka på landsvägen nu i helgen så jag får äta mera bullar!