fredag, augusti 01, 2008

Tvåan klar...



Vet inte varför jag gjort så stor grej nu av att köra dubbelpass, det är ju något jag gör rätt ofta men nu har har jag ju liksom tid att göra just en grej av det, när jag har semester alltså. Tror det är bra att dubbla, roligt om inte annat. Då har man ju två stycken återhämtningsbullätanden att se fram emot. Fyfan vad snabb jag kommer att bli på Finnmarken, vägde mig i morse 82.2 kg. Sen åkte jag Nordströms bana här på eftemiddagen och körde den en minut snabbare per varv än jag gjorde innan SM i Norberg. Alltså på låga sjutton istället för 18 som tidigare. Som jag alltid sagt man får mer tryck i pedalerna av massa. Fyförfan. Micke har ju börjat skicka tvåhundringar i knäböj igen och se vilka resultat han får! Jag har aldrig fixat tvåhundra med fria vikter och utan fegbälte men väl 180, vilket är halvhyfsat. Jag väger ju ändå nåt kilo mindre än Micke så om jag ligger i och går upp litet till så kanske även jag kan klämma i 200 x 4. Om jag fixar det innan Åsarna är jag garanterat topp tio. Lätt. Då ska jag visslandes köra med lätt power slide hela vägen runt.
Det började smygregna nu på eftermiddagen, lite skillnad mot tidigare i veckan. Luften var lite lättare att umgås med vid arbete över 90%

Nu har jag hört rykten om att Bodil ska baka på sin semester. Nästan så att nån borde kontakta WADA, fan vet vad hon stoppar i den där bullarna...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kl 10.00 vid Alltank, blir det bra det. Under förutsättning att det inte regnar.

Unknown sa...

10 låter ok, men jag förbehåller mig rätten att vika ner mig om jag inte kommer ur sängen...