måndag, augusti 11, 2008

Skitsystem

Fan, verkar nästan som om jag har nåt i kroppen, typ virus. Var lite lur på att det inte stod riktigt rätt till, men det vill liksom inte tokbryta ut. Jag är mer sträv i halsen och sänkt. Fan, Kringelloppet hänger nu otroligt löst, känns säkrare att åka Broarna runt på landsväg, närmre om jag bryter und so weiter. Men jag kör bara Broarna om någon köper min räser först, har satt ut den i 9000:- men fan, ett stalltips är att det finns prutmån.

Hela denna dag har fördrivits, slösats bort helt enkelt, men det kanske är det som är att ha semester. Var till gymmet en sväng, för första gången sen mars eller nåt. Vet att jag propagerar för tunga knäböj. Men som en kamrat skriver i sin profil på dennes blogg, "tro inte på allt ni läser". Jag kanske borde skriva det någonstans jag med så att ni inte tar mig på allvar, för det hoppas jag verkligen inte att ni gör. Jag gör det i alla fall inte.

Inga kommentarer: