torsdag, augusti 07, 2008

Uppladdning del 2

Ok, jag började med stenhård laddning i helgen, Australiensisk bloddoping. Jaja ska sanningen fram så var laddningen inte så intesiv som jag vill få den att låta. Däremot har jag gjort en ganska gedigen fysisk laddning sen ett tag tillbaka. Egentligen sen Tyskland, kanske. Först laddade jag för Mörksuggan och SM, sen nu för Finnmarksturen vilket innebär att jag varit på laddning hela sommaren... Fan vad jag laddar, sen ska jag ladda för Åsarna och därefter CX-cupen. Jajävlar. De senaste dagarna har jag varit på hemlig ort (Loning) och laddat med grusvägsslakmot. Det är bra, sen har jag ju nött landsväg också, på sån där smalhjulad cykel, fan tävlat med. Nä det gick inget vidare i Östersund men det var inte tanken heller. I Ludvika är det tänkt att det ska gå bra igen, jag tror det gäller att välja sina strider helt enkelt. Kroppen känns rätt bra nu, jag ska testa anonyms teori om att använda en lättare cykel och en lättare cyklist. Blir spännande att se om de teorierna håller, jag tror de är felaktiga men om jag testar nu så hinner jag äta upp mig sista veckan på semestern, kanske. Största frågetecknet är om jag hinner se lördagens OS-race innan min egen start? Blir på håret tror jag.
OS förresten... Rätt överskattat va? Fan, hatar IOK, SOK mm. Undra hur mycket stålar de fick under bordet för att lägga spelen till Kina? En del tror jag... Egentligen gillar jag inte idrottspampar alls, oavsett. Men klart det är roligt att titta på idrott, allra helst när det är så komprimerat med så många idrotter. Fan. Hoppas verkligen våra svenska mtb-hjältar får till det. Det tror jag skulle vara bra. Duh...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skall Turbomicke med också??

Unknown sa...

Hahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaahhahahahahahaahah hahahahahahahahahahahaha haaaahhahahahahahahaa