söndag, augusti 03, 2008

Uppladdning



Fan, vad bra! Toppningen går enligt plan, eller ska jag säga toppingen?? Satans sugen på mjukglass med choklatopping nu... Efter att ha kikat på "Vägen till OS" på SVT så har jag insett att man måste vara smal för att vara snabb. Titta barar på Mustafa, killen är två tandrader typ, han är så jävla tunn! Och då kameran lägger på några kilon kan man ju börja fundera på hur han är i realtid. Satan. Därför har jag dopat mig med artficiella tänder, för att bli lättare och därmed snabbare, se bild. Med dessa kommer jag flyga uppför diverse backar inom kort. Hoppas nu inte WADA kommer på att de lär förbjuda detta enkla men effektiva tilltag till prestationshöjning... Det här lär ju minst vara i klass med höghöjdstält, EPO etc.
Vi hade kalas igår. Ett jävla röj, grannarna måste trott vi var heeelt galna som spelade hög musik så sent. Fan klockan var över tio ju. Vi snackade om efterfest men det gick över vid elva.
Idag ska jag se vad stadens caféer har att erbjuda en trött cyklist.

1 kommentar:

Tom sa...

Dopping är mycket godare.