måndag, september 01, 2008

Lite sämre

Fan, hade det på känn, ingen smärta igår = ett helvete sedan. Det är som de dagar jag vaknar och är pigg, då vet jag att det vankas medvetslöshet till eftermiddagsfikat. De dagar då jag känner mig motiverad på morgonen straffas alltid ut senare samma dag. Det är jämnjävligt helt enkelt, med ett snitt något på minus. Fan, men riktigt så illa är det inte. Glömde bort en sak när jag satt mig i bilen efter lunchen på stan, blev genast påmind då jag våldsböjde knät lite för fort. Kan säga att jag vaknade till.

4 kommentarer:

Anonym sa...

...inte nu igen, andra knät jmf ifjol? Det där med reservdelar är ju en affärsidé...men den kanske redan finns...på ortopeden. =0

Unknown sa...

Jo det är det andra knät. Gör inte så mycket, det var redan trasigt innan. Svårt att förstöra sånt som redan är...

Anonym sa...

Porslinskropp!

Unknown sa...

Min kropp är gjord av pansar och titan. Vilken som helst annan människa skulle ha kluvits mitt i ut av den stenen. På mig blev det bara en skråma!