måndag, september 08, 2008

B & E



Fan, min nya helgfrulle. Gillar hotellfrukostar så jag införde den hemma. Mmmm omelett och knaperstekt bacon... Faaaaan vad gott. Måste börja med scrambled eggs också, kanske imorrn om jag är pigg nog.
Satan vad jag väggade på mitt eget spinningpass. Började fan tappa kontrollen helt. Suddigt var bara förnamnet. Lite pinsamt. Men bara lite, tror jag lyckades träffa nån takt och nåt byte. Inte var det många. Fan kroppen svarade inte alls på tilltal, precis som om nervbanorna blivit tre kilometer längre. Satan vad drygt.
När jag åkte från gymmet blev jag förbannad på mig själv. Jag är alldeles för sällan elak på saker och ting nu. Blev inte ens irriterad när tanten framför mig i bilkön satt och sov vid rödljuset, och då är det fan illa. Obs, att jag även använde den finare benämningen; tant, för bilföraren... Riktigt jävla illa nu faktiskt.

4 kommentarer:

Rickard Mattsson sa...

Låter som du håller på att bli lite vuxen. Hur är det nu, visst närmar du dig 30 du oxå? ;)

Unknown sa...

Hur är det man raderar kommentarer nu igen...

Nordström sa...

Hahaha, Henrik är så snart 30 att det är löjligt! Själv har jag långt kvar både till kris och födelsedag.

Rickard Mattsson sa...

;)