lördag, september 27, 2008

Inte bra alls

Jag har lånat hem leksaker. Inte bra. Jag otroligt osugen på att träna. Inte heller bra. Jag skulle fram till igår åka till Wien på måndag och tjäna traktamente så att jag kunde finansiera hemlånade leksaker. Det blev ändrat. Inte bra. Har ju lånat hem leksaker och vill behålla leksaker. Jävla skit. Får väl tigga till mig en resa någon annanstans då, Japan har högt trakt. Får släpa med mig matlådor och åka dit. För köpa frulle där för trehundra spänn dagligen är jag inte sugen på. Annars fick jag tips av vår agent från Qatar att åka dit och jobba. Ingen skatt, företagen betalar hus, bil och flyg till och från sandlådan. Fast, de hade 52 grader varmt där nu sa han. Halvjävligt att cykla distans, köra stavgångsfyror då. Fast det senare kanske blir svårt, tror att det finns väldigt få liftgator i Qatar. Men å andra sidan så skvallrade vår käre agents armbandsur om en "lagom" månadslön. Jag har aldrig sett så mycket guld och diamanter koncentrerade till en handled tidigare, min Garmin skämdes. Å förresten vill jag ju inte träna heller så det blir inget problem med värmen för han sa att chauffören alltid körde ända fram till dörren...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen...?
Addict-ticksen startar direkt...låter det om leksakerna LR?
Hårda, användningsområde?
Hade tänkt köra "varmast svänghjul vinner" idag...Vet inte om jag vågar säga att jag var på årets sämsta fotbollsmatch 0 - 5 mot Kamraterna från Bästkusten. Vilken usel kväll.

Unknown sa...

Du missade inga varma svänghjul, jag var odär.

Leksakerna gör min vardag jobbig, jag hinner inte träna. Men samtidigt så vill jag ju bana väg för en massa 47Labs i framtiden och kanske är de här vär lågohmiga.

Anonym sa...

Menar du allvar med Labs-en?
Kolla på www.akkelisaudio.com
innan du handlar.
Ja, sicken höstsnurr...Italienarna bygger bättre bilar och 2-kanalselektronik än cyklar. Lutar åt CD-mumma - Audia Flight.