torsdag, september 11, 2008

Södra x 1/2

= LV5...

Började skitbra, punka efter femhundra meter. Gjorde en lyxlagning, alltså, åkte hem på fälgen, sprang upp med skithjulet och hämtade ett nytt. Så gör vi i Sundsvall när vi är förbannade. Ibland så jävlas det för mycket. Det gillar jag inte.
Plockade stygn på lunchen, nu är jag redo för nya vurpor, det känns skönt som fan. Var faktiskt nära idag.

När jag snurrade lite på DM-banan så var det folk som hade nån slags hundträning. Såna dära kampvovvar. Gillar inte dem, litar inte ett dugg på att husse eller matte är dugliga som just det och därmed kan säkra att omgivningens förblir intakt. Kan mycket väl tänka mig att mina vader ser ut som nåt som hundskrället vill bita i. Tur att inte Micke var med då hade han haft en hund hängande i var vad.

Jag orkar inte göra nåt avslut på det här inlägget, nu går jag och ser klart på nån serie om hjältar...

2 kommentarer:

Öijer sa...

Men uppdatera för i helvete!

Tom sa...

Grabben har varit i Dalarna en hel vecka. Cut him some slack! Tar tid att återhämta sig från sånt!