fredag, december 19, 2008

Mage

Helvete. Jag är kass, i magen. Jätteskoj. Hoppas det genererar ett snabbare avancemang mot tävlingsvikt. Mitt problem är bara det att jag aldrig tappar aptiten. Aldrig. Eller jo, när jag åkte på vattkoppor som tjugotreåring var jag lite småsliten i ett par veckor, men det är nästan enda gången, tror jag. Nu är det gränsfall. Jag kan säkert tvinga i mig nåt, men det blir inget vidare kul. Hade tänkt mig att halka omkring på södra och åka klassiskt, men jag är lite osäker på om kass mage och bakhalt är en bra kombination...

I och med den senaste tidens bakslag på bygga vintercykelfronten har jag beslutat att köpa en. Det blir en XTC 2, kanske. Om jag inte kommer på något mycket smartare under jul, vilket är knappast troligt att jag gör. Men då kanske det är för sent, att börja cykla ute så jag kanske skiter i't. Säkert någon som är sugen på att försöka cykla ifrån mig så det är väl säkrast att inte ha någon... Fast jag är också sugen på att cykla.

7 kommentarer:

Miike sa...

skit i den dar javla cyklingen nu

Tom sa...

ja, ät mer glass.

Rickard Mattsson sa...

Jag kan ställa upp och cykla ifrån dig vilken dag som helst. Meddela bara dag, tid och plats så gör vi upp. ;)

Rickard Mattsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Drakenglass?
Isf bye, bye cykling.

Tom sa...

Ja, vi får arrangera en bytävling till våren och se vem som ätit mest glass i vinter.

Tom sa...

Ja, vi får arrangera en bytävling till våren och se vem som ätit mest glass i vinter.