söndag, december 07, 2008

Ett år för sent?


Att jag inte tänkte på det!? Fan, jag borde ju köpt en Superfly som 29-åring, det måste ju varit helt rätt? Jag är ju otroligt giant-frälst, har ju egentligen inta haft så många andra cyklar sedan Jens Westegren och jag åkte Mongoose 1996. Det var tider det. MTB-festivalen det året var första OCH sista gången jag körde om honom. Nåja. Det där med niners har jag liksom inte förstått förrän Gary behagade att släppa en cykel som såg ut för något, alltså Superflyen. 2008 var den grymt snygg, 2009 har blivit liiite mindre attraktiv men ändå, den åker med. Men hur fan är det att cykla på en storhjuling?? Lite sugen är jag att testa, det är ju liksom fel; alltså lär det ju vara roligt.

Btw jag har kvar min Mongoose IBOC Team SX, den första av ramarna höll bra precis 24h, den andra höll i en knapp månad, sen gav jag upp och bad om syndernas förlåtelse och har aldrig sett tillbaka sedan dess.

2 kommentarer:

Miike sa...

Köp skidor istället! sluta fjanta mtb.....

Unknown sa...

Ska du säga!?