onsdag, december 10, 2008

I'm a Windstopper yes I am, Yes I am, huh, Yes I am, huh

Nära minus tio ikväll men rustad till tänderna i svenska funktionsplagg kände jag ingen rädsla. Städade ur kroppen med några fyror. Jag bråkar lite med min Garmin 405 då jag tycker att den är lite väl finkänslig och gärna stänger av sig själv utan att meddela mig först. Förutom just denna glitch så är jag rejält nöjd med den.

Kikade på lite pulsdata, måndagens spinningpass gav 41 minuter över 90%. Det är nog pers. Kände mig barnsligt pigg, kanske är det allt jag inte gjorde i Thailand som nu ger mig nya krafter. Kontinuerlig träning är överskattad. Idag fick jag lägga till ytterligare 25 minuter hjärtförstorande tid. Nu förväntar jag mig att vilopulsen ramlar ner till 27 igen, annars ska jag reklamera den här kroppen.

Fan, det är finanskris. Det är fan det. Sverige kommer att skickas tillbaka till stenåldern igen. Vi får vara glada om vi har råd att köpa vatten eller att det ens finns något att köpa över huvudet taget. Undra om jag ska sälja viten, men till vem? Imorrn är det tänkt att vara slutspel mellan facket och min arbetsgivare. Jag har inte rakat mig sen semestern, slutspelsskägg alltså. Facket by the way... Sveriges mest överskattade organisation? Jo, får se det imorrn kanske. Kanske ska söka jobb hos Unionen, DET verkar vara rätt marknadsområde nu...

Inga kommentarer: