onsdag, december 17, 2008

....

Jag skulle vilja skriva något elakt, men jag orkar inte. I morse var jag helt inne på att uppgradera skrubben med en svensk ergometer, sen gick jag in i väggen. Har suttit framför TVn hela kvällen, ute är det sämsta tänkbara vinterväder, dvs plusgrader och här inne finns det godis. Fan jag tycker inte ens om godis, men någon slags funktion fyller det väl. Gav mig på ett försök med vinterhojen igen, jag fick dit styrlagret... Sen upptäckte jag att min Foxgaffel inte alls hade uppskattat ett möte med mitträcket i hundra km/h, röret har en form av ett ägg. Snyggt. Bara aningens, så att det är svårt att se, såvida man inte har ett runt styrlager till hands som referens dvs... Nu blir det så att jag ska fan köpa mig en cykeljävel att köra slask med. Eller så använder Anthemen, American Classic-naven gillar säkert södra norrlands vägsaltningspolicy.

Högt på önskelistan nu:
Nåt som mäter effekt.
Något som går tyst och kan användas vid träning inomhus.
Radar. Kan vara bra att ha.

1 kommentar:

Öijer sa...

Jag tänkte; en radar. Men det kan ju kanske vara bra att ha det med, undrar vart man köper en vettig radar?