onsdag, januari 14, 2009

Snabbt

Körde fyror på södra med grabbarna. Eller jag var rättare sagt på samma spår som de, jag körde fyror och de körde treor, there goes gemensam träning liksom... Chansade på att skejta ikväll, morgondagen får utvisa hur smart det var. Förmodligen kommer senjäveln dra ihop sig men just nu känns allt lugnt och fint.

Imorrn ska jag hämta en gammal kung och byta ut trainerhelvetet mot nåt manligare. Ska bli intressant att se hur pass ful den är, spelar iofs mindre roll då skrubben i sig inte har något behov av ytterligare skönhet. Hoppas den går tyst som satan så jag kan smyga igång lite mer träning på konstigare tider. Lite morgongympa skulle en blekfet cyklist kanske må bra av... Soppdiet sa en nybliven gubbjävel, det är nog fan dags för det snart...

3 kommentarer:

Miike sa...

ska sluta med gemensam träning, vissa kommer sent, andra börjar tidigt, ingen sammanhållning uppför backarna, andra är förbannnad, vissa klagar på det ena o andra.. någon körde 4:orna på 3 minuter mm!!vart är denna värld på väg!??!

Unknown sa...

Det är mycket illa, kris skulle jag vilja kalla det!

Rickard Mattsson sa...

Finanskrisen har tagit greppet om fyrorna. Det som tidigare var fyra minuter är numera bara tre. Ingen kommer undan, krisen sveper med allt och alla i dess väg. Snart cyklar robban långsamt också. ;)