söndag, januari 18, 2009

Avgränsning

Jo, dammade ju av ett sånt där pass med tjuogominutersintervaller igår efter att jag åkt fyror med Andreas på hans återhämtningspass. Nu med tyst(are) testcykel och musik i öronen vågade jag köra med 330W motstånd istället. Inga problem, får väl prova mig fram tills dess att det tar stopp och sen köra där. Tror att det finns tio W till bara av att byta bort tjocksadeln och den stegade höjdinställningen. Som det är nu får jag spänna mig som satan för att inte glida av sadeln, vinklar jag den ett snäpp tillbaka går det inte att cykla... Hoppas att jag hinner få den nya stolpen innan tisdag, annars blir det 30 sekundare istället. Provade förresten sådana också, vet inte hur man ska köra dem som bäst på TC men jag lät benen snurra under tiden att den drog åt belastningen sen var det bara att vänta på 700W. Kanske går att öka den siffran, utan några tjugor innan men igår var det jobbigt.

Nu ska jag till hotellbacken. Sen ska jag (kanske) bygga vintercykel...

Inga kommentarer: