tisdag, januari 06, 2009

Skräll

Idag har jag cyklat, ute!!!
Det trodde ni inte om mig! Tog ut vintercykeln en sväng (röden), punka efter 40 min och ingen pump. Jättekul! Jag ska aldrig använda andra däck än Hutchinson, de håller ju i alla fall.
Var knepigt som fan att cykla på snö, försökte staka med det gick inte, inte heller skejta. Mycket skumt. Vurpa gjorde jag också, inför publik. Åkte lite på promenadstråk på Norra och så missade jag en sväng och dök, efter det var jag vaken.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska släpa in min lekamen i skrubben eller om jag ska förära gymmet med ett besök. Det senare känns lite meningslöst då jag ändå inte kommer kunna köra ben, kanske. Fast om jag skickar i mig ett par Ipren, lite Voltaren och sen någon salva kanske jag kan böja på skitknät.

Just idag känns det väldigt långt till mina högt uppställda mål inför 2009...

4 kommentarer:

Tom sa...

Fan, jag hade det på känn att du skulle cykla ute idag! Jag cyklade nästan ute idag.

Miike sa...

Jag med!!

var nästan ute o cyklade lite idag..

Rickard Mattsson sa...

Jag har inte cyklat en enda gång inomhus sedan förra vintern. Har kört alla mina pass ute än så länge och det känns bra.

Högt ställda mål, sänk ribban och nå högre. Ät mer transfetter och bli snabb. Svulla i glass och bli snygg, det är det nya 2009.

Unknown sa...

Mmmmm transfett... 2009 blir ett bra år!