fredag, januari 30, 2009

Flunsa?

Men dra mig baklänges på en spark... Jag är INTE frisk idag. Imorse när jag som vanligt vaknade yrade jag om att gå till jobbet för att inte tappa en karensdag till i år. Resterande dag har tillbringats kämpande med fruktlösa försök att ta mig ur sängen. Jo jag lyckades ta mig till vardagsrummet, men väl där slocknade jag som ett ljus på soffan. Min röst är riktigt jävla ball, hade det inte gjort så satans ont av att använda den skulle jag gärna behållit den och blivit en svensk Cash.

Saker jag har nu:
Hosta: Check
Feber: Check
Halsont: Check
Infektion i ögat: Check
Träningsvärk: Check

Mitt rörelsemönster är idag en försmak av hur jag kommer att vara om 40 år. Vet ni vad det brutalaste var nu?! Jag tänkte skriva; om 60 år... Men då lever jag nog inte... Så illa är det inte.

Läste hos favvobloggaren oijer.blogspot.com att det är fler som har det jävligt i cykelsverige. Hett tips om man har fotbollsstorleksknä så kan det vara saker som gått sönder inuti. Sånt kan finansiera flera cykelsäsonger om man får ändan ur vagnen och besöker farbror doktorn...

Inga kommentarer: