tisdag, januari 20, 2009

Skit

Äh, hade det på känn igår. Nåt var strävt i halsen, lite rossel i insuget och i morse kände jag att det finns virus i kroppen som immunförsvaret inte är kompis med. Nu är jag bra slö, hostar litet och är grinig som satan. Vet inte om jag ska ge mig på norrländsk Kan Jang, har ju sagt hela dagen att jag ska gå ner 5 kilo till sommaren och bättra på mitt effekt/vikt förhållande. Iofs räknade jag från V4 och fram till Billingen, det är väl bara V3 än va!?

Det verkar som om 2009 blir första säsongen som jag kör med en cykel jag kört på säsongen innan. Känner ingen större köplust, iaf inte för att köpa en till cykel, det hade varit annat om jag sålt röden. Den är ju ändå halvskaplig, borde kanske hålla en säsong till. Har hört att det finns dem som kör flera säsonger på sina cyklar, ska bli lite spännande att se om det fungerar. Iofs, mina marta sl är från 2007 och de håller ju fortfarande, kanske finns hopp för resten också. Om nu ingen vill köpa. 28000.- fram till söndag. Fatta vad nypriserna kommer att sticka nu med våran jävla fladdervaluta...

1 kommentar:

Rickard Mattsson sa...

Echinagard is da shit!