måndag, januari 05, 2009

Hotellbacken

Mmm fint skit... Lagom brant för en sopa som jag. Hade kanonskidor ikväll, trodde att det var klisterdags men chansade på burkvalla, klockrent. Nästan roligt alltså. Mina skidåkarförebilder hävdar ju att klassiskt är skit, samt att jag blir sämre på att cykla av att åka klassiskt. Tvärtemot skate alltså. Men mitt onda knä/ben/skinka går sönder av skate. Inte så att jag får lite ont, utan det känns som om skinkan ska dra knät över huvudet. Det är något som är lite för kort helt enkelt. Skatepasset med Micke tog sönder det på riktigt så nu vågar jag knappt titta på skateprylarna, tyvärr. Så jag får ta smällen att bli en sämre cyklist av klassiskt, annat funkar inte just nu. Glädjande nog kändes det bättre efter två timmar i skrubben, visste väl att den var grunden till evig hälsa och lycka!

Inga kommentarer: