onsdag, januari 07, 2009

Mito

Mito har jag skrivit vissa dagar i min planering. Lite lustigt. Det stod det faktiskt i min planering från 1997 också... Och den planeringen baserade sig på en träningsplan för en elitcyklist aktiv på åttiotalet. Vilka framsteg forskningen gör! Jag skulle vilja säga att rätt många vetenskapliga rapporter är värdelösa. Fan, ställer de frågan rätt så kan de bevisa att jorden är fyrkantig OCH ha referenser som styrker det. Så jag tror jag anammar vad han den där nye Norske väldigt duktige skidskytten sa på frågan hur han tränar: "jag tränar, mycket, hårt och ofta.." Undra om det är svårare än så? Fast å andra sidan, är det så enkelt kommer min motivation kanske att försvinna då det inte finns någon ny fantastisk väg att gå.


Funderar på att köpa en Porsche, man kan nu få en Cayenne med V8 turbo och minst 450 hk för runt trehundra. Rätt lagom, och rätt i tiden! Fan, tvåhundra mer än i viten! Synd bara att den är så ful. Eller så köper jag nåt till skrubben istället.

Inga kommentarer: