onsdag, juni 10, 2009

Trööött

Jag var inte skitpigg när jag klockan ett i natt klev in hemma efter en slaktarresa "light" till Tyskland. Men satan vad grymma vi var på mötet. Eller, kanske inte ändå. Inte heller var jag särskilt mycket piggare av att kliva upp vid sexsnåret i morse, kan inte heller påstå att dagen fram till nu hjälpt på traven. Berlin med omnejd var inte så tokigt, fast jag såg nog mest av Hauptbahnhof, eller rättare sagt den och det som syntes ut genom tågfönstret. Verket vi besökte var Old School så det förslår, vi snackar gammal journalfilmsstuk med en touch av arbetsläger. Gubbarna var däremot trevliga som satan, det bjöds på Schnitzel och torra skämt. Det kändes inte alltför hemskt att åka hem igen...

Note to self: Taxibilar i Berlin tar sällan kreditkort...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där kännslan av trötthet känner jag igen..

//Samuel

Unknown sa...

Jafyfan, att du ens kommer upp på cykeln efter dina resor!