söndag, juni 21, 2009

Sockertopp

Ah, en bra helg till är avklarad, en vecka kvar innan semester. Då ska det börja landas är det tänkt, men jag misstänker att avslutningsveckan blir vansinnig. Det löser sig. Tror faktiskt att jag behöver några veckors ledighet, har inte känt att skallen varit med på sistone, då menar jag sämre än vanligt. Lida hade jag inte lust med på varken Lida eller Sollerön, det kändes bara meningslöst, hade heller ingen lust att chansa utför, eller ens trängas med några andra cyklister. Brydde mig inte ens då någon ropar "flytta dig nu för helvete", hade jag varit mitt gamla jag borde jag i alla fall skrikit något opassande tillbaka. Är inte helt nöjd med hur första delen av säsongen gått, men det är som det är.

Planeringen träningsmässigt ser lovande ut för den här veckan, skulle kunna beskrivas ungefär så här:

Måndag: Smärta i kvadrat
Tis: Vila
Onsdag: Smärta i kubik
Torsdag: Osmärta
Fredag: Smärta
Lördag: Vila
Söndag: Tävlingssmärta

Helt allvarligt så ser jag fram emot skiten! Planeringen är ny och ska på intet sätt förknippas med tok jag själv hittat på under våren...

Nu ska jag skända en påse från Godisprinsen.

1 kommentar:

Tom sa...

Äntligen nån som tvingar dig att vila mellan träningspassen. ;)