fredag, juni 05, 2009

Pre Suffer Loop

Underbart namn på en tävling; Lida Loop. Helt oslagbart faktiskt. Ska bli skitkul att åka på tävling den här helgen. Vi är ett helt gäng som åker ifrån klubben och hur mycket jag än hatar människor är det rätt skoj att umgås med dem. Ser fram emot att först vara support crew till tjejera som ska springa Iggesundsmilen. De har att välja mellan 5 eller 1o km. Jag har satt som krav att ska de springa 10 får de fan springa under 40 min, vi har inte hela dan på oss att vänta. Iofs kanske jag ska vara sparsam med dylika krav med tanke på den tidsrymd som brukar skilja mig ifrån vinnaren på de flesta av de tävlingar jag ställer upp i. Mitt humör har på något sätt vänt och blivit lite mindre norrländskt jämnjävligt, faktum är att jag nästan är på ganska så bra humör, ja kanske inte jämnt då. Inte när jag kom hem ifrån jobbet idag. Hur fan kan det alltid sammanfalla totalt arbetskaos i samband med att jag ska göra något civilt som tex tävling? Allt ska vara klart samtidigt osv. På måndag när jag nästan landat ifrån Lida så sätter jag mig på flyget till Berlin, sen ska jag sälja jävlar i min lilla låda. Målet är månadens anställd. Fan.

2 kommentarer:

Mikael sa...

trevligt att dela vandrarhem med er.

Unknown sa...

Vi är grymt trevliga!