onsdag, juni 03, 2009

Timrå GP del 2 eller 5?

Nu börjar utvecklingen av känslan i kroppen gå i den riktning jag länge önskat. Har helt plötsligt fått ben som rör sig i takt med mina medtävlandes. Jag blir inte heller avhängd när jag ligger på rulle. Kände mig aldrig riktigt panikslagen idag, fyra slag lägre snittpuls än förra veckan. Men jag torskade dit i spurten mot Micke. Nåja det finns värre saker att råka ut för, men jag ska fan slipa på min spurt. Jag tror att jag nog skulle kunna frambringa en rätt hyfsad sådan med lite träning. Så till Sollerön ska det finnas lite studs i dojan för uppdraget, för vi ska väl vinna? Joo seniorklassen men vem fan orkar vara ute i allt för många timmar??

9 kommentarer:

Tom sa...

Klart ni ska vinna!

Miike sa...

Ja det tycker jag med, fan om ni inte vinner

Tom sa...

Ja, ni har en jävligt bra spurtuppdragare i Micke!

Unknown sa...

Ja satan. Det blir spurtartåg likt Saeco. Jag ska klippa mig som Cipo idag och färga håret. Det borde räcka.

Anonym sa...

Såklart ni vinner grabbar! Jag håller tummarna för er!

/Svanebo

Unknown sa...

Det är ju förfan dig vi kör för!!

Tom sa...

Bra att ni har taktiken klar!

Miike sa...

Ja va fan här har Henrik o jag tränat o slitit,

sedan har du en sådan jävla inställning, jag åker fan inte dit! Ska det vara på det här jävla viset.. här gör vi oss till sedan är du fan inte ens tacksam! Fan

Nu kör jag snart för någon annan

Unknown sa...

Ja det är riktigt jävla illa Andreas! Micke och jag körde ju grenspecifikt igår, med uppdrag och frånskjut.