lördag, juni 13, 2009

Nytt pass

Idag har jag prövat något jag aldrig testat i intervallform. Väldigt intressant upplevelse. Det gjorde inte riktigt ont men ändå kändes det som om jag ville krypa ur skinnet. Pendelskrället slår ganska hårt när den går tillbaka, var lite orolig för att dessa smällar väcker grannarna. Fast det var ingen som klagade, klockan var ju ändå nio på en lördag, då ska folk fanimej vara ute och träna annars lever de fel! Min Monark tycker inte om att bli misshandlad, den hängde sig en skvätt mitt på passet, det är sådant som gör en "lätt" ansträngd cyklist som inte ätit frukost en "smula" irriterad... Monarken och jag överlevde både omstart och en massa annat. Nu ska jag skicka i mig lite mat snart och ladda mentalt för 6 km löptävling. Såg att jag har 20 min distanslöpning inlagd per vecka, så det passar ju bra med att ta ut dem idag.

Inga kommentarer: