fredag, juni 19, 2009

Sollerö

Äh, vilket skitväder! Vem fan betalar för att vara på Sollerön på midsommar???

Jag tyckte att det kändes ganska bra i dag. Hade helt ok ben, körde rätt klokt uppför Skeer, sen försökte jag vara aktiv så mycket som möjligt på väg till Gesunda, när jag kände att benen började bli tokstumma gjorde jag ett sista försök sen var det bara att se på när alla åkte ifrån mig uppför Gesunda, eller jag var inställd på en jättebacke och hade nog mentalt vikit ner mig då benen var så som de var vid det tillfället, men fan med lite järnvilja hade jag kanske kunnat gå med eller ansluta. Men det är försent nu...

Jag hatar klungor, får panik, hamnar sist, helst innan långa branta backar osv. Platten är fint, där det finns mycket utrymme dvs, då kan jag iaf ta mig upp till täten, annars är jag på tok för feg. Jag har blivit en riktig kyckling i år, både i klunga och i skogen. För börja med schack istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan, det kändes ju nästan ibland som om vi var ett team vi 3...Vi höll oss ganska tätt intill varandra, läge för utbrytning under Vertex kanske...?

/Svanebo