söndag, juni 14, 2009

Trasig

Som väntat gick jag sönder någonting jävulskt igår. Benen är verklig kattfärs nu. Det var tänkt att vi skulle ut och köra ett bra långt och fint distanspass idag men det regnade bort. Satt i skrubben och kunde konstatera att löpning är en omild form av självplågning. Hur fan kan jag ha fått ont i armbågen av att springa???

Nu är det snart Solleröloppet, grabbarna är laddade som satan. Nya hjul och nya däck där. Det är fan nästan så att jag börjar få lite prestationsångest över att inte ens ha räserdojor än hellre räser pedaler. Men fan backarna ser branta och långa ut så det kan vara bra om jag behöver hoppa av och springa en del, det senare är jag ju nu grym som satan på...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du övade tillräckligt med löpning på Lida så nu får det vara bra för ett tag.

Vi behöver köpa oss snabbhet för att ev kunna hänga med, därför skaffar vi nya hjul/däck.

Mm, backarna ser rätt mysiga ut. Det blir fasen ingen lek som en viss Mikke säger.

/Andreas