onsdag, juni 17, 2009

Hjul

Fyfan vad snuskigt jävla tokdyra alla finhjul är. För något år sedan var ju sjukt dyra hjul, hjul som kostade runt åtta papp. Vansinnigt sjukt snordyra hjul kostade tjugo, nu fan kostar ju ett par vanliga Vätternhjul tio och nåt som katten dragit in tjugo. Dyra hjul kostar över trettio eller mer. Ja, jo jag snackar landsväg. MTB-hjul är billiga, där kostar ett par dyra bara tjugo... Vart vill jag komma med det här då? Ingenstans egentligen, förutom då det faktum att jag inte har råd att köpa mig snabb i form av finhjul. Tur då att både Robban och Tom erbjöd sig att låna mig ett par finhjul till helgens drabbning. Jag är mycket, mycket, mycket tacksam mina herrar! Så på fredag ska Rabon kläs med Shimanos stolthet! Så nu kan jag ej skylla på materialet, inte den här gången heller med andra ord...

Inga kommentarer: