torsdag, juni 11, 2009

Skrubb


Äntligen! Ny kedja, nya ben, ny träningsperiod. Skönt. Skrubben var lite varm, imorrn investerar jag i en fläkt i storleksordningen vindkraftverk. Oj vad jag klämde Watt!! Eller inte. 50W mindre ikväll än personligt rekord på en tjuga, med motsvarande puls. Ok, nåt jag gjort sedan snön tinade har alltså inte varit helt och hållet optimalt. Det blir ändring på det nu ser ni! Helt overkligt många procent alltså. Jag menar 50W på tröskel borde ju vara en och annan km/h någonstans.
Jag ska ju springa löptävling på lördag, men jag har blivit degraderad till en kort sträcka. Had ju först en 11,7 km men Director Sportifen flyttade mig till en 5 km istället. Han såg väl på min glåmig blick idag att jag inte var rätt häst att satsa på helt enkelt. Bättre med en kort, där blir skadan inte lika stor. Skönt tycker jag, då kan jag köra dubbla pass istället.

Inga kommentarer: