tisdag, juni 23, 2009

Slakt liksom

Ja, jag grävde rätt djupt igår. Känns lite lustigt att inte gräva alls idag. Borde ju i vanlig ordning säkra en position six feet under eller nåt. Tror jag använde lite klent med motstånd igår, baserade på mina tjugor förra veckan och det gjorde nog kanske lite för lite ont, kunde köra några extra och då, där på den sista luktade det bränt kött i hela skrubben. Ser i planeringen att jag får fler chanser i sommar att "hitta rätt" på denna intervallform. Första försöket blir i nästa vecka. Jag är lite sugen på tjugor för att se vart jag står vs vinterformen. Det börjar kännas liksom bättre igen, förra veckan var jag på typ 340W, en bit kvar fortfarande men jag har hittat tillväxtkänslan igen. Alltså liksom utgå ifrån rätt nivå och inte ladda på där jag tror mig borde vara. Ska köpa mig ett par skaterullisar så jag får lite drag i cyklingen kanske...

Ränneslätt eller Gottne till helgen?? 17 eller 69 mil. Enkel alltså. Satan i hela jävla helvetes fan vad långt ni har till Norrland, ni som bor i Eksjö!

Inga kommentarer: