måndag, juni 08, 2009

Mera Lidande


Nästan fånigt vad alla ser glada ut innan start.


Nu är jag hemma, sitter och väntar på flygtaxin för en tripp till Berlin. Tror jag ska försöka släpa med mig en kamera och fota lite, har liksom aldrig varit där tidigare. Fast troligen så kommer sammanlagd kvalitetstid i Berlin inte att överstiga tre timmar. Jag min dumme fan var arbetsgivarvänlig nog att boka hemresa sent imorgon kväll. Hade kanske varit lite mer taktiskt att åka onsdag morgon och få en fin hemresa med lite rundvandringstid på tisdag. Det kanske inte är för sent att ändra skitresan ännu, jag kanske rent av missar flyget på tisdag.
På lördag är det löptävling, jag som inte sprungit på en månad. Vad är bäst? Springa idag och på onsdag, få träningsvärk innan eller spara all smärta tills på lördag och vara lyckligt ovetande om konsekvenserna??

4 kommentarer:

robert sa...

Det blir en fin uppladdning för Solleröloppet med en löptävling veckan innan.

robert sa...

Det blir en fin uppladdning för Solleröloppet med en löptävling veckan innan.

Nordström sa...

Spara allt till lördag så får vi mycket att läsa sedan!

Rickard Mattsson sa...

Spring för fan inte nu, vila dig iform! ;)

Reka lite i Berlin åt mig oxå, jag ska dit i november.