onsdag, augusti 29, 2007

The End


Mmm säsongen tog slut innan den hann börja... Fan. Det sitter fortfarande nåt skit i luftrören, jag har en kapacitet som en gammal kedjerökande, överviktig ja jag vet inte vad. Sprang till bilen och tillbaka till jobbet igår, en sträcka på 70m och jag flåsade lätt i ett par tre minuter efteråt. Skiitkul! Det liksom bara drar ihop sig i bröstkorgen och jag får pingislunga. Inte skoj alls faktiskt. Just nu känns det sådär kul med cykling. Precis när kroppen börjat svara och jag började ta personliga rekord med råge på mina intervallreferenser. Fan. Men till nästa år ska jag bli bra på riktigt. Jag har räknat på det här, måste bli 10% bättre. För det krävs om man ska tro Helgerud och Hoff ca 70-80 intervallpass. POC. Det är bara att göra. Det blir några intervallblock det om man kan köra ungefär 16 på en tvåveckorsperiod. Men som det känns nu blir det till att börja om från börja och då lär jag ju köra ännu fler intervallpass, satan. Tur att min viloperiod har varit nu då så jag bara kan dunka igång. Satan vad trist det blev. Men vafan det är lika för alla, det gäller att vara frisk. Det som känns bra är att 4x4 faktiskt funkar bra, och det känns ju fint då jag inte har så himla mycket tid till att träna. En annan sak som också är uppenbar är att cykling är överskattad som träningsform för cyklister. Tacka vet jag 180kg på stången och några benböj, det är cykelfrämjande det! Fan, hade bra gärna visat lite mer i resultatlistorna men vafan. Får ta igen det med skitsnack på bloggen! Nä nu ska jag surfa och se om jag hittar nån fin trainer att köpa. Ja, inte för att cykla på utan att ha som cykelställ för cykeln, jag har ju så många. Är det nån som vill köpa nån är det bara att hojta, alla är till salu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för blek engelsk turist du lagt ut bild på?

Unknown sa...

Snygg va!?

Miike sa...

The end??? fan snön har ju inte kommit än! Det är nu det börjar

Tom sa...

Instämmer. Det är nu det börjar.