onsdag, augusti 15, 2007

Sjukt kul...

Fan, jag är fortfarande sjuk...

Tom utmanade mig, ni kan läsa mer på Toms sida: I huvudet på Wieselblad Detta var utmaningen: * Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta fakta/vanor och skriver in dessa regler.* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte lämna en kommentar i deras bloggar så att de vet att de blivit utmanade och bör läsa din blogg. hur nu det sista ska gå till, jag känner inte till några fler än de som redan blivit utmanade...

Ok, det här är jag:

* Jag har älskat cykling sedan jag såg Kent vurpa över en stock under en av de allra första mtb-tävlingarna i Sundsvall. Denna bild var i ST 1992, sedan dess har jag gjort allt jag kan för att bli värdig.

* Jag är rädd för björnar, alltid småskraj när jag cyklar i Loningsskogarna, det är lika beroendeframkallande som en skräckfilm...

* Jag skyllde på mina däck när Nordström för första gången körde ifrån mig uppför Norra. Sedan dess har jag varit tvåa... Det gjorde ont.

* Jag har varvat Nordström på en Sverige Cup-tävling, i Elitklassen...

* Jag har nu insett att morsan oftast hade rätt när hon sa att jag skulle ta det lugnare och äta mer. Hade jag gjort det när jag var yngre skulle jag varit bättre nu...

* Jag är extremt intensiv när jag gör nåt, däremellan är jag ganska loj...

* Jag har gjort säsong i Fernie, Canada. Säsongen blev exakt en månad lång, sen stod jag inte ut att vara ifrån Bodil, jag skyllde på en knäskada. Det är den dyraste resa jag gjort i hela mitt liv...

* Jag har haft några riktiga idoler i mitt liv; Indurain, Tomac och Armstrong (efter hans VM seger...) Men här är de som inte dopat sig... Först Gösta, sen Kent och nu Farsan. Fast Farsan har nog alltid varit min idol, jag har liksom inte förstått det förrän nu.

Sååå det var lite sanningar om mig, sen finns det många osanningar med...

Inga kommentarer: