lördag, augusti 18, 2007

Äh, vafan!?

Nu börjar det här bli tråkigt. Har kommit alldeles för långt på Zelda, den loggar antalet timmar spelade, 18 timmar den här veckan... Fan, jag hatar att vara sjuk. Hade helt klart hellre cyklat så många timmar och eller varit påväg till Borås eller Broarna runt. HATAR att vara sjuk. Som det känns nu ligger Finnmarken risigt till, har fått en osnäll hosta som verkar gilla mig. Feberfri är jag nog iaf mest hela tiden. Jaja, jag ska inte klaga för mycket. Men om nån missat det, jag hatar att vara sjuk.

Så är semestern slut också, jippie!! Eller nåt... Det kan ju bli kul att få börja göra rätt för sig igen... Hatar nog att jobba med...

Kom på några till hårda fakta om mig själv:

1. Jag hatar att vara sjuk
2. Jag hatar att inte vara frisk.
3. Jag hatar att ha virus i kroppen.

Fan, jag måste klippa mig också. Satan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu slog du nog personligt rekord i antal svordommar i samma inlägg. Jag ringer Guiness rekordbok och ber dem granska det hela, det kanske blir ett rekord ;).

Unknown sa...

Hahahaha, ja nåt ska väl jag vara bäst på oxå. Såg att du smugit in ett "satan" i din blogg. Vackert!

Anonym sa...

Åka Bockstens-rajset?