torsdag, augusti 16, 2007

FAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Jääääääävlarshelvete! Jag hatar att vara sjuk! FYYYFAAAAN! Idiotkropp, varför ha feber? På semestern!? Jääävlar! Sjukskrev mig idag, skúlle ha gjort det i måndags men trodde att jag skulle bli frisk fort, raaaaajt.... Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan. HELVETE!!! Det som är 3500:- att vinna på Broarna Runt på lördag! Snart gör jag en Micke och kör även fast jag är sjuk. De där pengarna är mina!! Finnmarksturen är det snart dags för också... Ingen ångest här inte...
Bara för att det var så jävla synd om mig så köpte vi nintendo Wii i förrgår. Det är sjukt kul! Snart har jag väl nintendotumme igen...
Satan.

4 kommentarer:

Tom sa...

Nintendo Wii? Ditt svin. ;-)

Anonym sa...

Jäkla skit att vara sjuk... Själv har jag också legat i feber hela helgen och haft rejält halsont sedan Draksbåtsloppet i onsdags. Nu har jag fått öroninflammation när halsen gått över... Kuul. Bara Andreas som verkar klara sig.

Unknown sa...

Japp, jag är ett svin!

Ja Andreas är gjord av stål eller nåt... Eller är det alla BCAA??

Robert Edin sa...

Honung!!!!!! Bamse var aldrig sjuk.