onsdag, augusti 22, 2007

Bengt Magnusson

Ja, jag har en röst som skulle få Bengans att framstå som len och flickaktig. Det blir ingen Finnmarkstur för mig, vilket känns förjävligt då det var den jag har haft som mål hela året. Inte uttalat men bak i mitt huvud har den hela tiden varit tävlingen för året. Det jävliga är ju att jag hittade lite formtendens i Åsarna, och då kändes det inte rikgtigt rikgtig bra där heller. FAN. Ok, det är bara att bryta ihop. Jag bröt mot det första av tre budord nämligen det om att vara frisk, så jag får skylla mig själv.
Semestern är slut och jag tycker att det är roligt att jobba. Ja, viruset sitter nog på hjärnan. Nåt fel är det, jag sitter och myser på jobbet. Nu har jag fått en spännande uppgift av min nya chef och jag är uppspelt som ett barn om julafton! Ja det är sjukt. Förmodligen är det mycket illa då jag nästan längtar tills imorgon. Om jag läser detta inlägg om ett par månader, eller veckor, så tror jag säkert då att nån hackat min blogg och skrivit en massa skit här...
Imorrn ska jag hämta den framhjulsdrivna fyrhjulsdrivna från MrCap. Det blir spännande.

A3:
http://www.youtube.com/watch?v=TYY9J_P7-n4&mode=related&search=

4 kommentarer:

Tom sa...

Haha! Det var som att se hastighetsmätaren i min Focus, fast i en 9x snabbare variant!

Anonym sa...

Hur mycket kostar en Mr Cap?? Hade det inte varit bättre att lägga pengarna på en chipstrimmning.

Unknown sa...

Estrellatrimning av lilltysken har tydligen ingen effekt. Ska det till nåt som ger bättre prestanda så blir det turbokonvertering vilket ger en ganska så stor kostnad, typ en ny bil. Men då får man å andra sidat upp emot 650hk...

MrCap kostade strax under 5000:- Det var det värt när man ser resultatet!

Miike sa...

Fan jag ska nog se till att du får annat en jobb att tänka på! Du är ganska lätt lurad med några intressanta Samdals artiklar!