fredag, augusti 10, 2007

Ny pryl


Fan, jag blev less på min gamla hjälm. Sen jag klämde på Limars nya jättelätta hjälm på Lida Loop har jag bara väntat på att den skulle anlända till Sverige. Nu kom den i förrgår. Jag cyklade med den på huvet idag. Den är sååååå lätt, och skön. "Den är snygg, till och med på dig" sa Kent, då är den snygg... Fan, jag trodde kartongen var tom, men däri låg det en lite silverfärgad huvudbonad. Dyr är den inte heller, man skulle kunna påstå att Limar pissar på alla andra tillverkare genom att ta fram en sån här hjälm, till det här priset. Åhå jaja, får väl inte vara ensam om den så länge till menvafan. Jag var nog bra nära först iaf.
Träning då? Ja, körde lite naturlig intervall igår, en sådär 20 min över 90% borde räcka, idag körde jag kontrollerade intervaller på relativt låg intensitet. Och lite teknik på stelcykeln. Fan den är skön den med, men jag hatar Gobisadeln. FAAAAAN vad kass den är!! Jag kan inte sitta på eländet, mjuk och skön men den är inte formad för mig. Nää tacka vet jag SLR, då gör det ont när man kissar efter träningen. Det ska INTE vara KUL att leva. Repetera...

Inga kommentarer: