torsdag, augusti 02, 2007

Klotigt


Fan, idag har jag cyklat två pass. Det ena för träningens skull det andra för att jag hade så jävla tråkigt. Det var tur att jag hade tråkigt för fan vad kul det var att cykla!! Körde kring våra gamla banor vid LV5. Nu har jag satt ihop en slinga som är fånigt teknisk och satans skoj! Nästan så att jag tyckte det var lite väl spännande. Utnyttjade frirajdarnas träbyggnationer, men körde dem bakvänt, alltså uppåt. Så jag körde "north shore inverted switch" eller nåt... La på en seat grab medans jag justerade bromseländet, kidsen skrek cred ända nerifrån skatelokalen. Faktiskt nu när jag säger det så åkte jag och försökte göra endos och sen cyklade jag en bit på bakhjulet. Jaja jag FÖRSÖKTE cykla på bakhjulet, fan det kanske blir en jibber av mig tillslut. Kanske ska införa nån slags new school fredagsfika imorrn med och dra en cork 720 med kaffekoppen, eller nåt. Nä nu ska jag surfa in på några balla skidsajter och se om jag kan beställa ett par feta back country twintips, de är bra att ha i Sundsvall har jag hört...
Åh just det ja, de där laggen på bild kostade som ett par Lightweight...

2 kommentarer:

Miike sa...

Fan sviker du mig! skidalpinism ska vi dunka i vinter! Har hört att man kan göra av en del pengar där också... Fan ´nu när jag ska ställ en husvagn i fjällen för bästa tränings o vindrickar stämmning! Oj jag glömde att jag slutat med idrott

Nordström sa...

Ibland önskar jag spola tiden tillbaka till 1995... Då kunde man det där med bakhjulsåka!