lördag, augusti 04, 2007

Trailer Trash


Fan, jag har ångest, nu. Det är såå tråkigt väder ute och jag ska köra distans idag. Usch och fy! Jag kanske dunkar några fyror och kör lite maxstyrka istället...
Jag har blivit en riktig campare. Bor i husvagn nästan varje helg numera. Jag hatar husvagnar, på vägarna. Att bo i en är ganska trevligt. Det är vääldigt avslappnande. Det finns ju liksom inte så mycket att göra, bara äta och sova liksom. Den här helgen är jag däremot hemma i lägenheten, jag har abstinens. Trodde inte jag skulle få det, kanske ska åka den där XC-cupen i Borås nu när det börjar bli fart på benen. Gräsänkling är jag också, fan det är synd om mig nu! Jag som hade sett framför mig ett lugnt distanspass med fikapengar i cykeltröjan och ett nödvändigt fikastopp nånstans. Fan stannar jag idag så fryser jag väl ihjäl. Hatar sommaren, vintern är mer ärlig, då vet man iaf att det är snorkallt.

2 kommentarer:

Tom sa...

Henrik "Karamellkungen" Andersson!

Miike sa...

Distans? Jag fattar inget! Bättre o vila