lördag, augusti 11, 2007

Only sheep need a leader



Jaajävlar. Fan jag är en sån strömföljare. Om de bästa åker heldämpat, då åker jag heldämpat, kör de med brett styre, ja då gör jag det med. Den senaste trenden verkar vara att va sjuk, sååå jag har lite sympatifeber just nu. Fan, det bara small till igår, kände efter passet att jag i n t e mådde 100%, sen blev det bara sämre och runt tio igårkväll låg jag och skakade, kuul... Jaja sånt är livet.
Idag ska Bodil försvara fjolårets titel i Drakbåtsfestivalen. Det är bra att nån i familjen vinner nåt ibland...
Tidigare i veckan var jag och spånade på en Short Track bana inför den stundande tävlingen på Södra. Det ska bli kul att köra gemensamt med DH-killarna. Tyvärr så lär väl det inte dyka upp så många XC-människor men vafan, jag värvar alla jag stöter på. Är du sugen att vara med? Ja 1a september är det som gäller, King of The Hill tror jag det blir; DH + XC = Total. Kan kanske bli fina priser oxå. Det är bra att det bildas en ny klubb här i stan, med en massa ungdomar. Ok de kör bara utför, hänger och ser coola ut menfan, de anväder ju cyklar. Sånt gillar jag.
Undra just varför inte Short Track förekommer i Sverige? Det gör det i USA, det måste ju vara skitkul att pyssla med? Fan, ett perfekt komplement till XC, ST ena dan och XC dagen efter. Annars känns det ju sådär att åka över halva Sverige för att köra en tävling. Det var fan bättre förr.

3 kommentarer:

Tom sa...

Är du ett sånt där mördarfår?

Unknown sa...

Japp, livsfarlig och förrädiskt mjuk...

Tom sa...

Step up to the plate, du är utmanad. Läs min blogg.