onsdag, september 02, 2009

Tassa

Har inte varit ute i löpardojorna många gånger den här sommaren sen knäskrället blev ohelt. Ikväll var ett perfekt tillfälle till comeback. Knästrumpor och Lunarglide, ja det kändes matchat. Av någon skum anledning kändes det väldigt bra att springa. Det gick mycket lätt, vi sprang i en timma jag och Bodil. Blev inte avhängd en enda gång. Kan iofs bero på att B varit sjuk och det här är första passet för henne samt att jag ju har den där "odödlig på grund av nya prylar"-känslan i kroppen. Nu ska jag bara komplettera med några till stödstrumpor så att jag är klädd inför SM nästa helg.

Gjorde mitt andra studiebesök för veckan uppe på Jagularverken. Det har börjat ramla in tvåtusentior... Det står en en sån där TCR Advanced SL med DI2 där... Som tur var i storlek medium... Hade det varit M/L så har nog min ekonomi för all framtid varit raserad. 125 000.- är riktpriset om jag inte minns fel. Prisvärt?? Troligen inte, men det är inte en Porsche eller R8a heller. Bara fränt. Tyvärr fanns ingen Anthem X Advanced att beskåda, än.

Andreas skickade en annan intressant länk: Stevens 2010 Stortyskarna börjar få till det på allvar. Frågan är om det går att cykla på något annat än cyklar med XX nästa år??

3 kommentarer:

Tom sa...

Det var tammefan på tiden att den där nya tempocykeln äntligen blev klar.

Nordström sa...

Hahaha, vilken dum fråga. Klart som fan att man inte kan visa sig offentligt utan XX nästa år!

Tomas sa...

Håller med Henrik till fullo... XX är det ända rätta!