fredag, september 04, 2009

Hjulbonus

Äh vafan. Ja, jag vet. Nu är inte tid att köpa hjul, i alla fall om de inte är 2010. Men jag har liksom svårt att hålla mig. Jag är jäääättesugen på ett par finhjul, men jag vill ju ha dem innan helgen. Framförhållning... Men det är ju lugnt inom cykelbranschen. Undra hur det blir med de där hjulen och gaffeln som beställdes i mars? Andreas?

Har även ett behov av en CX. Det finns med andra ord än gott om tid i år att ruinera sig på cykelaffärer.

Bockstensturen? Ja, jag borde ha åkt igår kväll. Men jag har inte riktigt drivet att åka dit ner. Det är långt. För långt att lura med någon stackare att köra med. Laddar inför Falun istället.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Köp min Cross och ladda till Falun genom att se på min film från banan på LLSM. Alla stigar är med.
Där har du lösningen till dina problem

Unknown sa...

Filmen är granskad. Mycket bra.

Anonym sa...

Jag har ju en cross som kanske kan vara till salu. Om du nu vill bli av med lite pengar..

//S

Unknown sa...

Ja jag såg den S... Den var fin... Men då måste jag dubbla min budget...

Svanebo sa...

Mars 2010 ja :)
Jag ogillar verkligen cykelleverantörer, om dom bara kunde hålla 1/10 av vad dom lovar så vore det bra!