lördag, september 12, 2009

Klen

Äh, jag orkar inte skriva mer än att det inte funkade idag. Hade det lite på känn här i slutet av veckan. Var så pigg förra helgen men på onsdagseftermiddagen var jag helt över. Ignorerade alla signaler, givetvis, och plöjde på. Det kändes idag. Spelade ingen roll om det lutade utför, uppför eller var platt, det fanns inget att åka med helt enkelt. Till slut blev det för mycket och jag stängde säsongen. Känns helt ok ändå. Hann ju med att köpa ett par tubhjul när jag ändå var ner till Falun. Vågade inte tävla på tubisarna dock, vilket jag ångrar, men körde dem igår runt SM-banan på Lugnet. Fint det. Synd att tub är såå 2009 bara, nästa år måste det vara tub och 29 som gäller. Bra för mig att få träna litet på att limma då innan på mindre hjul.

Inga kommentarer: