måndag, augusti 31, 2009

2010

Ja, vafan ska jag göra då? Har ju inget bättre för mig än att cykla, än så länge. I fjol den här tiden ville jag bara lägga av, i år känner jag mig toktaggad inför nästa år. Den här sommaren har gett mig några sköna upplevelser, jag har hittat tillbaka till stigcykling på riktigt. Inte bara vara ute och nöta långloppsträning med en massa grusvägar och sånt, utan helt enkelt gnugga en kortare slinga en jävla massa varv. Känner mig också ganska så avslappnad när det gäller att tävla, längtar faktiskt till tävlingen i Mjölby. Tänkte även få i ordning några riktigt roliga rundor på LV5. Där finns hur mycket som helst att göra, det skulle säkert gå att anordna en ganska så trevlig XC-tävling här i stan, kanske även med cup-status. Eller det är klart att det skulle gå att göra det, här finns då stigar och höjdmeter för sådana tilltag, om nu det är vad som krävs. Skulle vilja köra etapplopp igen, det är fränt, meckigt men riktigt fränt. Sen så skulle det till med ett norrländskt lag. Kanske en ny klubb. Vore fränt att ha lite organisation, åka omkring med ett sånt där tufft depåtält och försöka se frän ut. Fränt. Kanske hyra in någon temporaket, köra med radio på seniortävlingar, eller varför inte på motionslopp?? Vad ska jag hitta på mer då? Jag gillar ju material, material är bra för motivationen i min bok.

Så, vilka vill vara med i min klubb för inbördes beundran?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja mig kan du ju räkna in. En regel måste vara att en HT-cykel inte får väga mer än 7.5 kg... Vi kan ju ombilda min klubb, här finns ju pengarna.
//S

Temposnigeln sa...

Jag är definitivt med på tåget, om inte annat för att se vilken temporaket du har tänkt hyra in.

Unknown sa...

Ja jag är grymt till salu.

Alla temporaketer är välkomna. Hur många behövs det?

Svanebo sa...

Jag är mä jag också.

Anonym sa...

fan det blir ju ett bra lag
//S

Robert sa...

Skulle ni behöva någon som talar om för er att det var bättre för så är jag med också.

Unknown sa...

Robert, vi behöver dig som mentor, tränare, mekaniker och livscoach.

Miike sa...

jag kan langa vätska och snacka skit..