lördag, augusti 15, 2009

Vasaspinning

Japp, redan mitten av augusti. Känns som det bara var för några veckor sedan jag satt och funderade hur tävlingssäsongen skulle se ut och att marken då var täckt av snö. Det går fort i hockey som vissa skulle ha sagt. Formmässigt har jag inte den blekaste, jag körde mina fyror uppför Södra tio sekunder snabbare i torsdags än jag gjorde tidigare i sommar. Har inte kört Monarken på ett tag, den är ju det bästa sättet att se utveckling, annars kan ju Sundsvalls Finest vara en bra värdemätare. Jag fick pisk av både Micke och Andreas på Lillhällomstempot, vi var å andra sidan rätt jämna, med individuell start låg vi alla inom 5 sekunder... Kanske att vi borde träna med andra hellre än tillsammans... Andreas ska sälja sig dyrt på söndag. Jag? Jag är inte till salu.

Inga kommentarer: